Kompani Turistike nga Irlanda në Tregun Ndërkombëtar të Udhëtimeve Luksoze
Këtë javë, 24 kompani turistike nga ishulli i Irlandës kanë prezantuar ofertat e tyre në Tregun Ndërkombëtar të Udhëtimeve Luksoze (ILTM) në Kanë. Kjo ngjarje private tërheq mbi 1850 vendimmarrës kryesorë dhe blerës të ndikueshëm që krijojnë udhëtime ekskluzive për klientët me fuqi të lartë blerëse globalisht. Media ndërkombëtare dhe gazetarë të specializuar në turizmin luksos janë gjithashtu pjesë e kësaj ngjarjeje.
Takime dhe Njohje në Panairin e Tregut Luksoz
I organizuar në ndertesën ikonike Palais des Festivals në Kanë, ky aktivitet katër-ditor ofron takime individuale dhe momente për rrjetëzime të personalizuara. Është një platformë ideale për bizneset turistike nga Irlanda për të krijuar lidhje me blerës të rëndësishëm të udhëtimeve luksoze dhe profesionistë të medias. Rreth 1100 takime komerciale janë planifikuar, duke u dhënë sektorit të turizmit irlandez mundësi të vlefshme për të zgjeruar bashkëpunimet dhe të zgjerojnë tregun e tyre global të turizmit luksoz.
David Boyce për Platformën e Tregjeve Ndërkombëtare
David Boyce, drejtues për Ngjarje Biznesi dhe Luksoz në Tourism Ireland, theksoi se ILTM në Kanë është një platformë që ofron mundësi për të ekspozuar turizmin luksoz të Irlandës. Ai përmendi hotelet butikë, kështjellat dhe resortet ekskluzive, kulturën e pasur dhe trashëgiminë si elemente kryesore të ofertës turistike që Iranda ofron.
Ndërtimi i Lidhjeve të Reja në Tregun Luksoz
Takimet dhe bisedat e drejtpërdrejta janë e një rëndësie jetike për partnerët nga Irlanda për të ndërtuar marrëdhënie me blerës të rinj dhe ata ekzistues. Ky proces siguron që Irlanda të qëndrojë në mendjen e planifikuesve të udhëtimeve luksoze edhe në vitin 2025 dhe në vitet më pas, duke e bërë atë një destinacion të preferuar për klientët e tyre globalisht.